My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Toppen Onsdag! 17/06/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 18:33

En toppen dag har det varit. Lämnade barnen på dagis vid 9 och redan då var det varmt och solen sken. Mys vill jag lova. Sen hem igen en stund och gjorde mig i ordning och umgicks lite med mannen. Sen runt 10-10.30 så kom min mamma och mina småbröder och hämtade mig och vi åkte iväg till Hornbach. Fyyy tusan vad man blir sugen på att flytta till hus när man är där, och om inte de så iaf fixa balkongen. Jag hittade hur mycket som helst jag ville ha, Hallonbuskar, röda krusbär, smultron jasmin och en hel drös med andra saker. Hur som helst så köpte jag bara lite krukor idag som jag passade på att plantera om lite blommor i när jag sen kom hem. Efter hornbach gick vi iväg till resturang Basilica där vi käkade lunch. Tack snälla söta rara mor för att du bjöd på lunch! Super gott!

Efter maten så kilade vi in på stora coop dom har där å handlade lite mat å sånt. Å så köpte mamma kläder till mina barn. En snäll mormor helt enkelt. Sen var klockan redan 14.30 när vi väl var hemma hos os igen. Då hann vi bara med en snabb fika innan mor å bröder var tvugna att skynda iväg igen eftersom grabbarna skulle klippa sig vid 15.30.

Full rulle hela dagen med andra ord. Mannen lagade mat och bjöd på lax, couscous, creme fraishe sås och sallad. Toppen gott.

Och nu lägger han barnen och jag måste springa ner i tvättstugan igen för den har vi minsann idag oxå. Blir en hel del som ska hinnas med imorgon men det skriver jag om då.

Ciao!