My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag igen…. 13/07/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 07:47

Ja, var ett tags en jag skrev. Är ju så sjukt dålig att ta mig tid att blogga nu för tiden. Dagarna går och berikas av parker, bad och lekar. Spanskaplugg hinns med lite här och där också. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva nu heller =) Ska snart sätta igång med städningen och efter det ska vi gå ut å handla frukt jag och ungarna. Kort inlägg, men har ni tur så kanske jag hittar lite inspiration och uppdaterar ikväll….

for now, Ciao!

 

One Response to “Måndag igen….”

  1. Lisa Says:

    Ola la, spanska?! Why?! Hi hi, kul med en liten uppdaterig iallafall 🙂


Leave a Reply

