My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Onsdag…. 03/06/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 19:04

Japp, onsdag idag. Det har väl varit ganska full rulle. Vi har bakat bullar halva dagen och varit en sväng till affärn. Och imorgon fyller älskade mannen 25 år. Hoppas på att han blir nöjd med presenten han får av oss. Han kommer få 1500kr till sin tatuering han vill göra.(det är ifrån mig och sen fick även mina föräldrar vara med eftersom dom ändå inte visste vad dom skulle köpa=))  Kan skriva det här nu då jag vet att han inte kommer hinna läsa min blogg fören imorgon iaf. =)

Vad händer mer i morgon, jo vi ska baka klart lite grejjer, iaf hallongrottor och lite flera kolakakor. Sen på fredag gör vi det sista (kladdkaka och morotskaka) Mums I tell ya!

Men nu ska jag se om liten Vinga vill somna nån gång så jag kan ta en lugn kväll några timmar innan sängen kallar =) Natti och Ciao!

 

One Response to “Onsdag….”

  1. Lisa Says:

    Åh gubben din blir gammal 😛 Ha ha, min fyller 25 nu i januari, då jädrar blir det fest hoppas jag 😛 Har ni tänkt komma på semester nått i dalarna i sommar?? Kram


Leave a Reply

