My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Ny vecka, nytt liv, å en jävla massa kärlek. 11/05/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar,Tankar,vänner — zeraa @ 16:32

Japp.

Nu ska jag lämna allt bakom mig. Efter att ha blivit sviken av en av mina bästa vänner och min tilltro för både henne och min egen man har varit nere i botten så har jag nu bestämt mig. Jag och Thomas har fokuserat enbart på varandra och våran familj och vi har mått bättre än någonsin. Allt i vårat förhållande har blivit bättre. Och inte bara lite bättre utan faktiskt bättre än någonsin tror jag.  Mer känslor, mer kärlek, mer tilltro, mer ärlighet osv. För första gången på länge så ser vi varandra som man och kvinna och inte bara som mamma och pappa. Det värmer i mitt hjärta och jag känner att jag kan le lite extra.

Nu är det min tur att få må bra. =)

Jag hade hoppats att vänskapen skulle hålla genom detta men jag vet faktiskt inte hur det kommer att gå. Vi har inte pratat sedan det hände och jag vet inte riktigt om jag orkar det just nu heller. Några enstaka meningar i all välmening kanske men inte som förut. Sveket är för stort just nu och alldeles för färskt.

Barnen mår prima iaf, sånär som lilla skrutt Vinga som haft feber nu ett par dagar. Lillskruttan. Hoppas hon blir frisk snart så man kan hitta på nått kul tillsammans hela familjen.

Borde väl egentligen skriva lite mer nu när det var så länge sedan men jag har inte riktigt haft någon ork och har inte det nu heller. (Har förövrigt haft datorn på lagning så det är därför det varit ett så långt avbrott i skrivandet.)

Nu ska jag titta lite på tv med barnen innan det blir tandborstning och pyjamas och sedan hopp i sängen.

Ciao

 

4 Responses to “Ny vecka, nytt liv, å en jävla massa kärlek.”

  1. Nanna Says:

    *kramar om min fina Emma*
    Du förtjänar inte att bli behandlad på det där sättet…du förtjänar det bästa.

    • zeraa Says:

      Nanna: Tack älskade vännen. Det svider fortfarande faktiskt. Trodde inte folk kunde vara så tanklösa och svekfulla. =/ Tack för att du finns vännen. Du är den bästa, alltid. Kramar

  2. Lisa Says:

    Va skönt att höra att du mår bättre, jag blev så orolig, trots att vi inte setts på bra många år så bryr jag mig om dig Emma, väldigt mycket! Massa Kramar Lisa


Leave a Reply

