My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Ska vi göra ett försök? 16/04/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 12:11

Kanske är lite dags nu… Med en uppdatering menar jag. Var ju trots allt ganska länge sedan.

Vi har hunnit med en hel del och jag har tyvärr inte varit motiverad till att skriva, men nu ska ni få veta vad vi gjort =)
Påsken var iaf toppen. På långfredagen så hade vi besök av camilla m familj och vi gjorde påskmiddag med ägg å korv å köttbullar och allt som hör till. Hade super mysigt och maten var toppen god. Sedan hade vi lugn och ro under helgen och mös med barnen och lekte i parken. På måndagen så tråffade vi camilla med hennes barn och då åkte vi till skansen.  Det blev en riktigt bra dag med ungarna som sprang omkring och kollade på djur, medhavd matsäck i form av pannkakor och sen på hemvägen så fick alla en varsin heliumballong. En klart bra dag med nästan inget gnäll alls.

Igår var jag barnvakt till mina bröder igen då det var sista kurstillfället för mammsen. Vi mös i soffan och kollade på film och sen gick vi ut och lekte i parken med alla andra ungar från deras dagis. Fick en blomma och lotter av mamma som tack. Hon är söt hon.

Jaha och vad händer idag? jag har vikt och lagt in all förbannade tvätt som tog upp hela vardagsrummet haha. Sen har jag städat lite. Thomas jobbar, ja juste han har fått ett jobb! asskönt. Så vi får väl se hur det går eftersom dom första två dagarna är provdagar med lite kortare pass för att han ska få känna om det är något som passar honom. Jag håller mina tummar hårt för jag tror nog att det är himla nyttigt för honom att komma ut i arbetslivet igen 😀

Imorgon blir det Bvc besök igen med Vinga. Det ska bli himla kul att se hur mycket lillfian har gått upp. Jag tycker att det är så svårt att gissa också =)

Nehepp, mer om det besöket imorgon när jag ska dit 😀
Nu ska jag sätta mig med lite kaffe innan jag ska hämta barnen på dagis.

Ciao

 

2 Responses to “Ska vi göra ett försök?”

  1. Lisa Says:

    Finally lite kul att läsa 🙂 Massa kramar till familjen

  2. Susanne Says:

    Kul med lite nytt att läsa 🙂 Jag håller också tummarna och hoppas det går bra jobbet, Kramis Mamsen


Leave a Reply

