My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Seg helg, hosta och mitt jävla öga. 08/03/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 17:09

Ja, den här helgen har varit riktigt seg. Har inte kunnat göra något speciellt alls. Liv är hes och hostar och har varit det hela helgen. Och i går morse (lördag) så var hela mitt öga svullet när jag vaknade. Eller, övre ögonlocket är svullet och sen är det irriterat och rött och kliar lite då och då. Jävla skit öga säger jag bara.

Imorgon blir det dagis för Liv såvida hon inte blir sämre såklart. Hon har ingen feber och har inte haft heller. Annars ska vi nog inte göra så jätte mycket imorgon. Jag ska väl ta en tripp till skärholmen med tristan och köpa lite våtisar. Sen får vi väl se om jag måste åka till VC och kolla ögat om det inte ger med sig lite.

Nu ska jag iaf hjälpa mannen att laga mat. Ciao

 

3 Responses to “Seg helg, hosta och mitt jävla öga.”

  1. Lisa Says:

    Hej gumman! Hur är det med dig?! På bättringsväg? Stackars dig, allt på en gång fy =( Tack snälla..Vi trivs som tusan, men det är alltid nått att göra med ett hus, men det är kul =) Vi har mkt kvar vi vill göra =) Ta hand om er! Kram

  2. Lisa Says:

    Gumman, dålig uppdatering nu, vad händer? Kramar

  3. Lisa Says:

    Hej hej, jag har en rolig utmaning till dig på min blogg =) Spana in vettja…Kram


Leave a Reply

