My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag.. 02/03/2009

Filed under: Barnen,Dagis,Mina dagar,Träning — zeraa @ 17:52

Måndag igen vilket betyder dagis för Liv och hemmamys med Tristan. Har passat på att fixa lite här hemma på förmiddagen och på eftermiddagen så blev det träning i en timma. As skönt. Gjorde potatis och purjolökssoppa till middag och alla käkade en massa.

Tristan har lyckats bli en massa förkyld och har även fått en släng feber. Så vi får väl se om han piggar på sig tills på onsdag när det är dags för dagis. Imorgon ska jag pallra mig iväg till kungens kurva en sväng och köpa lite blöjor å sånt.

Tänkte förresten sparra lite imorgon om jag är pigg och glad, känns som om jag har nått i kroppen =/

Nu blir det lite tv mys innan tandborstning och pyjamas

Ciao!

 

Leave a Reply

