My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lördag. 28/02/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar,Träning — zeraa @ 15:58

Har varit en toppen dag idag. Gick visserligen upp lite väl tidigt, närmare bestämt halv 7. Anyhow. På förmiddagen så städade vi av här hemma så det är rent och schysst. Sen har vi bäddat rent allas sängar och tvättat en del. Sen vilade barnen och vi passade på att ligga och mysa lite i soffan. Kollade lite på familjen annorlunda oxå. Efter vilan blev det pyssel med leklera och Liv limmade även lite små askar med glitterlim å stjärnor å grejer på. Vad har vi hunnit med mer? hmm jo vi har bakat lite choklabollar oxå och liv ville ha på hjärtan så det blev pärlsocker och hjärtan.
Snart är det dags för att börja med maten. Blir hemmagjorda kycklingbiffar med couscous och sallad och nån kall sås. Ikväll blir det träning för hela slanten. Kan behövas om man ska våga smaka på Livs små skapelser hon gjorde =)

Nu sitter Liv och kollar på Aladdin och Thomas å Tristan fixar med nått i badrummet. Nehepp, maten ska fixas. Ciao!

 

One Response to “Lördag.”

  1. Lisa Says:

    Ja du, jag fick helt enkelt sparken för att jag är överviktig (diskriminering på hög nivå) Det var så att när jag började så sa dom att jag var tvungen att kunna åka slalom, visst sa jag, tycker det e skoj! Så åkte vi till backen på torsdagen och företaget jag erbetar åt, har egna skidor, max vikten på skidorna var mindre än jag vägde och det sa jag, då sa en kille att jag inte skulel riskera att åka för skidorna släpper (som säkerhet) och då kunde jag bryta benen! Jag talade om detta för den andra assistenten och för brukarens mamma, ja det var ingen fara, inget jag skulel skämmas för osv! Dagen efter jag kom så sa mamman, vi gillar verkligen dig, du jobbar bra, komemr in med massa energi osv osv, men pga det som hände igår så kan du inte vara kvar….Det var alltså den enda anledningen! Fy fan säger jag bara! Ska in på kontoret och bråka på måndag, ¨får jag inge gehör så går jag fan till facket o tidningen!! Jag ska ta denna fight, jag lovar!! Fy o blä! Kram


Leave a Reply

