My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Onsdag… 25/02/2009

Filed under: Barnen,bröllop,Mina dagar,Träning — zeraa @ 19:29

En riktig toppen dag idag. Började dagen med att lämna barnen på dagis. Sen knatade vi iväg på en dryg timmas promenad. Passade även på att handla lite innan vi gick hem igen. Sen väl hemma var det bara att packa upp och sen på med träningskläder och sätta igång å träna. Tränade i ca 1 timma, sen blev det lunch och kaffe. Sen gick Thomas å hämtade barnen på dagis och jag hoppade in i duschen.
Vad har mera hänt idag? Jo jag har tvättat lite, Vinga har badat och barnen har varit galet trötta vill jag lova. Trots de så känns det bra idag.
Fick reda på att kusinvitamin har gått å gift sig idag så ett stort grattis till min lilla Erika =)
Annars så är väl barnen lite småsnoriga och hostiga men vi har ju hostmedicin hemma så vi kör på de =) Imorgon blir det “vila” och då kör vi en långpromenad istället medans barnen är på dagis. Sen är det sista träningsdagen på fredag för den här veckan.
Vet ni? Jag vill att det ska bli tisdag hahahah. =)
Nu ska jag kolla på “Bilar” och dricka lite Te. Kramis på er!

 

7 Responses to “Onsdag…”

  1. Hanna Says:

    Hej hej!

    Duktiga du som tränar och tar dig tid prommisar:)

  2. Nanna Says:

    Låter som en härlig dag 🙂
    Seså, berätta nu vad som händer på Tisdag min kära Bumbi 😉
    Kram

  3. Nanna Says:

    Men åh va skoj! jag vill också juh 😀 du måste skicka bild sen 🙂

  4. Lisa Says:

    Va duktig du är tjejen! Bra jobbat =) Spännande, vad händer på tisdag *nyfiken* Kram

  5. Lisa Says:

    Jusste så var det ju, den 3:e =) kul kul! Ja fan livet leker inte för mig nu, utan med mig! Idag när jag kom till jobbet fick jag sparken, och det var ju inge kul, synd när det gick så bra! Ha en trevlig helg.. kramar


Leave a Reply

