My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag 23/02/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar,Träning,vänner — zeraa @ 22:03

Japp, var ett tag sen jag skrev nått vettigt här men jag har liksom inte riktigt haft ro att sätta mig ned och skriva. Idag tränade jag iaf medans barnen var på dagis, kändes asbra och stramade rejält i musklerna. Vad har hänt mera idag? Vi var iväg en sväng och köpte lotion till barnen och sen toapapper till Liv som det är lite roliga motiv på. Mest för att fortsätta uppmuntra ordentligt nu när hon är så himla duktig och är utan blöja hela dagarna. =) Sen har jag kört ett tvättmaskin och även lekt rörmokare haha, vårat handfat var riktigt sunkigt. Rann huuur segt som helst. Så jag tog isär skiten och tog bort allt gegg och tjossan och gjorde rent och sen satte jag ihop det och nu flyter det på som det ska göra igen =)

Imorgon blir det en långpromenad när barnen är på dagis och efter lunch så ska nog min mamma och ena lillebror komma och käka lite mussepigg våfflor =) Thomas åkte ju iväg idag och köpte en smörgåsgrill/våffeljärn med mussepiggmotiv från disney. Och våran smörgåsgrill vi hade innan är typ 10-15 år gammal. =) Dessutom så var det Elgiganten som sålde ut dom för 39kr istället för 299kr =) Barnen blev glada iaf hahaha.

Ja och nu sitter jag och väntar på sms och samtal ifrån skruttis Camilla. Dom är har precis åkt in till förlossningen nu så snart kommer Ambers lilla bror. Vi har haft kontakt under hela kvällen så jag känner mig liksom lite delaktig =) Så himla häftigt det där med förlossningar. Jag hoppas bara att jag lyckades föra över lite av mitt lugn gällande förlossningar till gumman min då hon var ganska nervös.

Nu ska jag iaf sätta mig med en kopp te och mysa en stund innan det blir sängen, så får vi se hur länge jag får sova innan nått barn eller telefonen väcker mig. Och ringer telefonen inatt så gör det absolut ingenting. Har sagt att hon får ringa hur många gånger hon vill och vilken tid på dygnet som helst.

Well, kramis på er. ‘

Ciao!

 

One Response to “Måndag”

  1. Lisa Says:

    Hej Hej! Absolut, det vore jätte skoj att ses nån gång då jag är i Sthlm, tyvärr kommer resorna de närmaste 2 månaderna bara gälla bröllop, men när jag äntligen har blivit fru Roos, tycker jag vi ska ses =) Kramar


Leave a Reply

