My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Challange 18/02/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 11:40

Tre saker som skrämmer mig:

* Att förlora min familj.
* Att det finns så många som skadar andra.
* Att inte räcka till för mina barn.

Tre personer som får mig att skratta:

* Barnen.
* Min man.
* Nanna.

Tre saker jag älskar:

* Chailatte.
* Choklad.
* Böcker.

Tre saker jag hatar:

* Egoism.
* Människor som anser sig överlägsna.
* Spindlar.

Tre saker jag inte förstår:

* Pedofiler.
* Lajv.
* Varför naturen inte alltid funkar som den ska.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

* Skivor
* Böcker.
* Fläkt.

Tre saker jag gör just nu:

* Lyssnar på musik.
* Väntar på barnen som snart kommer från dagis (pappa hämtar).
* Funderar en massa.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

* Få barnbarn.
* Vinna massa pengar.
* Resa till olika platser i världen.

Tre saker jag kan göra:

* Skruva i en skruv med både vänster och höger hand.
* Sjunga relativt okej.
* Visa andra att jag bryr mig och lyssnar på dem.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

* Dina känslor
* All bra musik som finns.
* Rinnande vatten, inte kranen utan i naturen :P.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

* Mera självförtroende.
* Att ha självdisciplin.
* Att lita mera på mina instinkter.

Tre favoriträtter:

* Morfars pannkakor.
* Sallad i mängder.
* boeuff Bourgignon.

Tre personer jag utmanar:

* Mamma
* Thomas
* Nanna

 

One Response to “Challange”

  1. downthesun Says:

    Jo tack, jag såg att hon hade gjort det… och då blir jag ju tvungen att göra det. Bra störande, jag ska ju vara emot sådant här trams! Men men, vad gör man inte för kärleken?
    Jag tycker din nästa utmaning borde gå ut på att låta oss andra höra när du sjunger “relativt okej”!


Leave a Reply

