My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Söndag 15/02/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 08:10

Igår hade vi kalas för Liv igen och hon hade jätte kul. Mormor, morfar och morbröder var här och firade. Hon fick pippi peruk och pippi skor till hennes pippidräkt och så fick hon bamse memo. =) Sen käkade vi tårta, en disney prinsess tårta hade damen beställt idag då favoriten är Jasmine. =) På kvällen när barnen sov så myste jag och Thomas med lite mariekex och chailatte. Mumsigt som tusan vill jag lova.

Nu ska vi iaf fixa lite frukost och sen ska vi gå en promenad tänkte jag. Det gäller att klä på sig varmt för det är kallt som tusan ute.

Får se om jag hinner uppdatera lite sen kanske. 😛

Ciao!

 

One Response to “Söndag”

  1. Lisa Says:

    Hej! Jag jobbar som personlig assistent i Heemora nu åt en jätte gullig tjej! Skönt att slippa försäljningsjobbet som jag sa upp mig ifrån och ännu skönare att jobba nu igen =) Allt bra med er? Kram


Leave a Reply

