My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Jaha, jag får väl utmanas då :P 12/02/2009

Filed under: Mina dagar — zeraa @ 20:09

Jag har fått en utmaning av mammi.

Det här är reglerna:
* Gå in i din mapp Mina bilder
* Välj därefter den sjätte bilden i den sjätte mappen
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den
* Invitera sex nya bloggare att vara med på utmaningen
* Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade
eftersom jag har flera mappar får det bli 2 bilder.

februari-006 Den första bilden, ar tagen på Lillskruttan Vinga för inte så
länge sedan, nämligen den 6 februari. Lillfian sover på vårat
skötbord.

blandat-nyttch-gammalt-2102

Den andra är på älskade lilla Liv och är tagen 10 februari 2008. Hon har blivit
lite större nu kan jag lova 😛
Och vädur som jag är så bestämmer jag själv mina regler och kommer bara att utmana 3 st. Nämligen mannen min , bästaste Anna , och en gammal
trogen vän Lisa
 

One Response to “Jaha, jag får väl utmanas då :P”

  1. Lisa Says:

    Yes, nu har jag gjort mitt uppdrag 🙂 Vad vinner man då? 😛 Hoppas ni får en trevlig helg! Kram


Leave a Reply

