My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Hipp hurra, på Livs 3års dag =) 09/02/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar,vänner — zeraa @ 21:00

Ja idag fyllde min lilla tjej hela 3 år. Det känns helt sjukt faktiskt.

Dagen var bra, Hon fick ett av paketen på morgonen. Ett nalle puh paraply. =) Hon har tjatat om det huuuur länge som helst nu så ni kan ju tänka er att hon var överlycklig. Sen frukost och iväg till dagis eftersom hon faktiskt var feberfri igår och imorse oxå… Medans Liv och Tristan var på dagis så myste vi lite med Vinga och jag pratade med komvux! (är förövrigt asglad för de men de tar vi i ett annat inlägg) Ja och så fixade vi tårtan då såklart. Det blev den efterlängtade Hammarby tårtan som Liv har velat ha enda sedan hon var på kalas hos min lillabror! 🙂

Jahapp, när sen barnen kom hem från dagis så hoppade Tristan i säng för sin “middagslur” och Liv hamnade på soffan helt jätte hängig. Jahapp, kollade tempen och då har ungen 39.4 =/ Lillskruttan, efter att ha varit feberfri så sa det bara poff och så är febern tillbaka. Hon fick iaf lite alvedon och så gick hon till soffan igen och somnade och sov en timma. När hon sen vaknade så var hon så pass pigg att hon vile äta tårta och öppna paket iaf =) Tårtan blev uppskattad även om det märktes att hon inte var pigg pga att hon knappt åt av den. Men bara det att det var hammarby räckte som glädjekick för henne.  Sen fick hon en pony av oss som sjunger och har vingar å horn å hela faderullan. Överlycklig blev hon.

Nu har iaf alla barnen slocknat för kvällen även om dom hostar som galningar dom två stora. =/ Och jag ska sätta mig i soffan med lite te och bara ta det lugnt =) Natti på er!

Förresten så vill jag skicka ett stort tack till världens finaste Nanna och hennes familj för att dom är så underbara och tänker på våran lilla tjej. Idag kom ett paket på posten med fiiin fina och tuffa kläder till Lillfia! TACK Hjärtat för att du finns, både för mig och för mina barn. Love you always

 

3 Responses to “Hipp hurra, på Livs 3års dag =)”

  1. Lisa Says:

    Åh lillfian blir stor idag =) Grattis till henne! Va kul med komvux, det lär du skvallra om =) Kramar

  2. flikkanzombie Says:

    Älskar dig vännen, min bästa vän, alltid 🙂 *kramar*
    Blir nyfiken på vad komvux-samtalet handlade om…berätta när du har tid 🙂

  3. Trollmorsan Says:

    Tjingeling, det finns en utmaning till dig på min blogg. Kramisar Mamsen


Leave a Reply

