My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Söndag.. 08/02/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar,Sjukdom — zeraa @ 20:46

Ja en ganska lång dag var det idag. På förmiddagen tog vi oss en tur till kungens kurva för att införskaffa oss lite mera blöjor till herr Tristan och Fröken Vinga. Ja och så hämta ut Livs och Tristans hostmedicin såklart. Sen hem å käka lunch och sen har dagen mest gått till lugn och mys. Jag gjorde i ordning mmf till tårtan jag ska göra till Liv imorgon och lite annat småfix. Nu är det bara kvar att slå in hennes paket vilket ska göras strax. Just nu sover alla tre ungarna men Vinga vaknar nog snart och är hungrig. Imorgon blir det dagis för Tristan iaf, vi får väl se hur det blir med Liv. Hon va feberfri nu på eftermiddagen men jag vet inte riktigt. Hon är fortfarande himla hängig tycker jag.

Inatt sov vinga mellan 23.30 ända till 05.45. Huuuuur skönt som helst, och man känner sig ju riktigt utvilad =)

Nehepp, nu blir det lite te och sen lite mys innan sängen skriker efter mig.

Natti och Ciao

 

One Response to “Söndag..”

  1. Trollmorsan Says:

    Ja tänk man ändrar sina preferenser snabbt runt sömnen, kommer i håg näst 4-5 tim på raken var otrolig lyx :), Kramisar


Leave a Reply

