My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Fredag, 30/01/2009

Filed under: Barnen,Dagis,Mina dagar — zeraa @ 20:27

Japp, fredag hela dagen 😛
Förmiddagen gick åt att ringa lite samtal och sen gicks det en promenad på ca 1 timma. Sen hämtade vi barnen på dagis. Och dom hade haft jätte kul idag, dom hade haft sång och lekstund och sen varit ute och lekt på gården och Liv fullkomligt strålade när jag hämtade henne.

När vi kom hem så fick Tristan sova och Inte långt efter att han somnat kom mamma och Viktor. Dom var här och fikade lite och Viktor och Liv satt och tittade lite på barntv. Ja, vad har mer hänt idag? Dom har målat lite och allihopa har badat idag. Sen klippte jag skägg och hår på Thomas oxå hehe.

Måste berätta oxå att Liv inte har blöja längre hemma. Enda gången det tas på blöja är när hon ska sova. Hon har dock fortfarande blöja på dagis men oftast är den torr och hon säger till fröknarna så att hon får gå och kissa på toaletten istället. Det är toppen tycker jag.

Nu ska jag iaf titta på lite Bones som vanligt. =) Natti på er.

N: Tusan va dålig jag är. Har ju fortfarande inte fått iväg mailet till dig. Hoppas du inte tror att jag struntar i dig. Jag ska verkligen försöka se till att få iväg mailet imorgon. Älskar dig gumman. Puss

 

One Response to “Fredag,”

  1. flikkanzombie Says:

    Ingen fara gumman min, skriv när du känner att du har tid. Men känn dig inte tvingad att skriva, tänker på dig iaf…
    Älskar dig också. Kram


Leave a Reply

