My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lördag.. 24/01/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 20:31

Hej hopp. Det blev en himla bra dag trots ganska så lite sömn inatt. Liv höll på att klia ihjäl sig och kunde inte sova, men men. Vi åt lite frukost och fixade lite här hemma och sen tog vi bussen till skärholmen. Där handlade vi lite vardagsgrejs och hittade lite roliga saker för presentkorten vi hade. Jag köpte hårfärg och en halsduk/sjal. Thomas köpte hårfärg. Liv fick nagellack och lite nya trosor och Vinga fick två bodysar och ett par byxor. Tristan fick faktiskt ingenting den här gången eftersom vi handlade åt honom för ett par dagar sedan och då var det bara han som fick saker haha.

Till lunch hade vi först tänkt äta rester men Liv ville absolut ha korvstroganoff och inget annat så vi gjorde de för hennes skull. Idag har hon förresten varit utan sin blöja hela eftermiddagen och kvällen och det har gått jätte bra. Inga olyckor alls och hon har både kissat och bajsat på toaletten. Jaja, ni får leva med att jag skriver sånna detaljer =) Himla duktig våran tjej när hon bara vill!

Nehepp. Nu ska jag vara lite social med min karl innan jag ska sova. Natti på er allihopa.

N: Ledsen att jag inte svarat på smset ännu.. varit full rulle med dessa vattkoppor här hemma. Men jag är såååå galet glad att dom reagerade som dom gjorde och faktiskt höll med dig. Hon har inte betett sig bra mot dig. Älskar dig hjärtat och hoppas att det blir bättre med någon annan. Puss

 

One Response to “Lördag..”

  1. kupala Says:

    Mmm hoppas det går lika bra idag, usch känner mig lite seg efter 1 ½ timme sömn men det finns inget som lite kaffe inte kan bota 🙂 Haha

    You can call me, Mr. Blue!


Leave a Reply

