My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Torsdag… 22/01/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 10:29

Japp, torsdag idag och jag måste säga att trots diverse små missöden så känns det ganska bra just nu. Igår var Vinga på Astrid Lindgrens Sjukhus. Hon fick göra ultraljud på höfterna och fick även en ordentlig läkarundersökning. Och det var galet skönt att höra att allt var jätte bra med henne och hon inte alls behöver någon skena. Annars har vi ju vattkoppor här hemma. Nu har vi hittat koppor på Liv också. skönt ändå att dom får samtidigt så har man det avklarat sen. Eller, det är ju Vinga kvar sen hehe.  På eftermiddagen igår så åkte jag och Vinga till citygross med min mamma och mina bröder. Vi passade på att köpa blöjor och lite saker som det var erbjudande på. Efter handlingen så följde mor och bröder upp till oss och fikade lite och såg på så sätt till att gardera sig med lite vattkopps smitta hahah.

Nu ska iaf jag och Vinga kila iväg på en promenix till skärholmen. Ska titta lite på hm och lindex å sen in en sväng på ica. Sen ska vi väl traska hem igen. Får se om vi hittar något roligt.

Ciao!

 

2 Responses to “Torsdag…”

  1. Nanna Says:

    Åh gumman va skönt att höra att Vinga inte behöver ha skena, jag höll mina tummar här hemma.
    Ta hand om er, saknar dig.
    *kramar*

    • zeraa Says:

      Nanna: Ja visst tusan var det skönt. Det var en stor sten som föll från hjärtat kan jag säga. Tack hjärtat för att du höll dina tummar. =) Ta hand om er nu. Många kramar


Leave a Reply

