My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag.. 19/01/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 13:51

Idag har det varit full rulle hela dagen än så länge. Lämnade barnen på dagis 8.30.Sen hem igen och dricka lite kaffe. Sen tog vi bussen till Ikea, ja Vinga sov ju i stort sett hela besöket hehe. Hittade iaf lite smått och gott som behövdes här hemma, köpte ett täcke till Tristan och sen dra-på lakan till hans säng. Sen hittade jag tokbilliga dricksglas för 9kr/6st. Ja och så två “skräp-mattor” för 15kr st att köra in vagnarna på så att det inte blir så himla blött å skitigt i hallen. Sen en fika innan vi tog bussen hem igen. Ja, då var klockan så pass att det bara var att gå upp och lämna av sakerna och sen gå iväg igen och hämta barnen på dagis =)

Nu sover Vinga, Tristan och Thomas och jag har äntligen sytt färdigt “gardinerna” eller vad man ska kalla det till barnens säng. Kommer ta kort när jag har satt upp dom senare idag och lägga in på bilddagboken. Sen har jag hunnit med att laga Thomas tröja som han fick i julklapp eftersom den hade gått upp i en sömm.

Nu sitter Liv och tittar och tittar på hästhoppning på barnkanalen, vet inte om hon är så intresserad egentligen men hon ser ganska trött ut så hon orkar nog inte göra så mycket annat hehe.

Nehepp, nu ska jag fundera ut vad vi ska äta till middag ikväll och vara lite social med LillskruttLiv

Ciao!

 

Leave a Reply

