My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Mys Söndag.. 18/01/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 20:43

Det blev en sjukt mysig dag idag. Förmiddagen blev lugn med mysig frukost och gos i soffan. Vi åt våfflor till lunch vilket uppskattades av barnen haha. Sen tog vi oss iväg hem till min mamma. Vi var bjudna på middag och fika och vi skulle äntligen få ge henne presenten vi köpt. Och jag tror faktiskt att hon uppskattade det brun/rosa melerade ullgarnet vi hade köpt.

Barnen har lekt en massa med mina bröder även och dom såklart även har hunnit med att bråka. =) Middagen var toppen kan jag lova. Kycklinggryta med en massa chili, vitlök, paprika, morot å currypasta. Smarrigt värre. Sen fikade vi lite och kollade lite på kampsport på datorn, sen var det dags att åka hem igen.

Liv och Tristan var toktrötta och somnade direkt efter tandborstning och välling. Vinga sover hon också även om jag nog ska väck henne strax så att hon inte är vaken hela natten istället. Och nu ska faktiskt jag och Thomas poppa lite popcorn och titta på Bones. Nej då vi är inte skadade haha.

Natti och Ciao!

 

Leave a Reply

