My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Hipp hurra för Vinga på hennes 1månadsdag haha. 16/01/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 22:17

Japp Våran Vinga blev en hel månad idag. Liten blir lite större.  =)

Blev iaf galet god mat idag, vi fixade lite tacos me massa grönsaker. Var hur länge sedan som helst som vi åt de.
Imorgon ska vi iaf gå en långpromenad till Kungens Kurva. Ska in på Citygross och köpa blöjor. Sen ska vi bara mysa och leka resten av dagen =) På söndag ska vi förmodligen hem till mamma, ska bli mysigt tycker jag.

Satt och kollade upp lite ang gymkort och sånt, och nu ska jag fan börja.  Får jag bara betala per månad istället för en klumpsumma på ett par-tre tusen så ska jag nog klara det. Jag måste helt enkelt ta mig råd, för min egna skull… För en gångs skull så måste jag tänka på mig själv. Jag måste få må bra för att kunna vara den bästa mamman jag kan för mina barn.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig och sova. Får se hur jag får sova inatt. Beror ju helt på Liv, hon sover ju inte direkt bra nu för tiden. Well, natti

Ciao

 

One Response to “Hipp hurra för Vinga på hennes 1månadsdag haha.”

  1. Lisa Says:

    Grattis lilla Vinga ( kl är dock efter 00 men ändå) Ta hand om er! Kramar


Leave a Reply

