My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Torsdag 15/01/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 09:46

En galet trött em som skriver idag… Vinga och Liv har turats om att vakna inatt och min kära karl lyckades sova genom allt trots väckningsförsök 😛 Tror jag har sovit ungefär 30 minuter åt gången ett par gånger inatt. Inte många timmar allt som allt.

Förresten, det är inte nån som vill skänka mig ett gymkort? känner att jag håller på att få panik. Vill ju komma igång med träningen nu men jag har fan inte råd. =/ Ge mig gymkort här: Fitness24seven snälla :P:P:P

Well ska iaf lägga mig på soffan och vila en stund medans det är lugnt här hemma…. blir längre uppdatering ikväll.

Ciao!

 

Leave a Reply

