My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Tatuering.. 15/01/2009

Filed under: Mina dagar,Tankar,vänner — zeraa @ 19:41

Har suttit här och funderat lite på olika tatueringar som ska göras. Har ju ett par som jag redan vet att jag vill göra och har vetat länge men jag vet inte exakta designen och det vill jag nog inte veta heller tror jag. Helst av allt tror jag faktiskt att jag skulle vilja åka upp till L-a och tatuera mig hos Micke eftersom han har gjort majoriteten av mina andra och han får mig att bli nöjd. Hmm va säger du N? en dejt med mig i L-a, lite tatuering för Bumbi och sen utgång as in old times? =) I would just loooove that. Ska nog ta och ringa Micke imorgon och kolla upp lite priser och så.

Idag har vi fixat och donat här hemma lite.  Nu på kvällen så har vi badat hela familjen, eller alla utom Vinga iaf. Jag och Liv badade först för hon ville inte bada med Tristan idag. Så Tristan och Thomas badade efter oss istället. Sen bakade jag och Liv en kaka för att hålla oss lite sysselsatta och dessutom hade jag lovat henne att baka för ett par dagar sen. Om en liten stund så ska vi nog titta på lite Bones som vanligt, vi har ju ett par säsonger att gå igenom haha.

nehepp, kaffe nu och lite bok sen Bones. Kram på er

Ciao!

 

2 Responses to “Tatuering..”

  1. flikkanzombie Says:

    OOOoooHhH! fattar du hur roligt det skulle va?! 😀 jag skulle inte tacka nej iaf om vi säger så 😉


Leave a Reply

