My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Julgransplundring… 15/01/2009

Filed under: Dagis,Mina dagar — zeraa @ 12:23

Idag kom mina raringar hem och hade haft julgransplundring på dagis. Med sig hade dom en påse med diverse godsaker 😛 Dom fick en liten påse popcorn, en ask med russin, en mandarin samt en jätte söt kanin reflex =) Dom hade haft jätte roligt, på Tristans avd hade dom byggt en grotta där barnen fick krypa in och “leta” upp sin påse och på Livs avd hade dom fiskat upp sin påse. Så nu sitter vi här och fikar lite, barnen äter sitt “godis” som Liv kallar det och vi dricker lite kaffe.  Snart är det dags för Tristan att sova en liten stund, vad vi ska hitta på under tiden vet jag faktiskt inte, Vinga vaknade precis och är förmodligen svinhungrig =)

Ingen som nappat på mitt fina erbjudande om att skänka mig ett gymkort? hahahhaha

Ciao!

 

2 Responses to “Julgransplundring…”

  1. flikkanzombie Says:

    Vet du gumman, helt seriöst så kollade jag upp vad det skulle kosta oss att ge dig ett gymkort för ett år, tänkte som födelsedagspresent. Men det blev strax över 2000 kr 😦 alldeles för mycket pengar för oss. Önskar att vi hade det bättre ställt så jag kunde ge dig en fin present i April *kramar*

    • zeraa Says:

      Men älskade vännen… hihi inte ska du köpa ett gymkort till mig. men jag älskar dig för tanken hjärtat =) puss på dig


Leave a Reply

