My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Ingen bra dag…=( 12/01/2009

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 17:28

Idag är det ingen bra dag… skulle så väl ha behövt ha dig här N =/

 

4 Responses to “Ingen bra dag…=(”

  1. Mamsen Says:

    :(, kram ändå 🙂

  2. flikkanzombie Says:

    Gumman min, har det hänt nått? önskar att jag kunde vara hos dig och ge dig en varm kram. Vi kunde sörpla kaffe i timmar och bara prata skit. Sen när du är redo så ska vi ut och dansa, det lovar jag. Jag finns här så gott jag kan min fina Emma. *kramar*

    • zeraa Says:

      flikkanzombie: Jo jag vet vännen. Blir bara så frustrerad ibland att vi bor så långt i från varandra. Var en massa strul å bråk igår, skickar ett mail senare idag och berättar mer. Kaffe och dans…. I can go for that 😛 Puss på dig hjärtat


Leave a Reply

