My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Söndag… 04/01/2009

Filed under: Barnen,Mina dagar,Sjukdom — zeraa @ 20:04

Jahapp, full rulle här hemma, och inge vidare egentligen. Liv och Tristan är snoriga och har feber och har dessutom fått ögoninflammation. Det är skit måste jag säga. Konstant tvättande av sängkläder, handukar, händer och ögon. För att inte tala om detta bråk varje gång ögonen ska tvättas eller det ska in salva i dom. Gråt å skrik är ledorden.

SÅ med andra ord har dagen varit lugn, vi har tvättat en massa och sen har vi varit iväg till affärn för att komma ut en liten stund och få frisk luft. Imorgon ska jag och Vinga åka en tur till skärholmen för att köpa lite nässpray till sjuklingarna här hemma.  Annars blir det nog inte så jätte mycket mera gjort. Lite städning skulle väl iof inte skada =)

Nehepp, nu ska jag sätta mig med mannen och titta lite på bones, men först blir det lite te och en smörgås.

Ciao

 

Leave a Reply

