My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Dagen före nyår… 30/12/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 14:17

Japp idag är det dagen före nyår och idag har vi tvättat hela dagen.  Tristan är lite småsnorig men inte så farligt. Ikväll ska vi åka på kryssning med galaxy båten, har ett par snälla vänner som fick för sig att bjuda oss. Jätte kul ska det bli och roligt för barnen att uppleva något nytt =) Fick höra att det finns två stora lekrum med slott å hela faderullan så barnen kommer nog ha kul skulle jag tro.

Kommer uppdatera lite mera imorgon kväll när vi kommer hem, för nu ska jag plocka ihop det vi ska ha med oss och sen hoppa in i duschen. Hoppas ni andra har en mysig kväll.

Ciao!

 

One Response to “Dagen före nyår…”

  1. Nanna Says:

    Hej vännen min.
    Hoppas allt är bra med er och att ni hade det super på kryssningen 🙂 tack för din kommentar i min blogg, känns skönt att jag inte är helt ensam om vissa saker…
    Såg att din man har bytt lösen på det sista inlägget, kan man få det tro? kram gumman


Leave a Reply

