My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

torsdag.. 18/12/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 22:44

En Lugn torsdag idag. Tristan var hemma från dagis idag eftersom han varit så knasig i magen men Liv gick iaf. Hon hade haft jätte kul och jag är glad att hon var på dagis idag för sen på eftermiddagen/kvällen så blev hon jätte hängig och rosig om kinderna och helt plötsligt så hade hon massa feber, Lillstumpan. Hur som helst så ringde vi till dagis å sa att varken hon eller tristan kommer imorgon så slipper vi fundera på att ringa å ha oss imorgon och det känns som att det var ett vettigt beslut eftersom Liv vaknade nu vid 22 och var helt kokhet så hon fick en alvedon och så fick hon somna om i våran säng.

Imorgon är det dags för mig och Vinga att ta oss till huddinge igen för återbesök å PKU samt hörseltest. Brukar va himla segt sånt där och de kan ju ta lite tid, och jag kan tänka mig att det är ännu segare så här innan jul. Men men det återstår att se. Har vi riktigt jäkla tur så kanske vi inte alls behöver vänta så länge och förhoppningsvis så ligger värdet för billirubinet bra oxå så att vi slipper stanna kvar å sola som vi fick göra med Liv. Hoppas hoppas för jag vill inte 😛

Nehepp nu är det en liten tjej som är hungrig och förmodligen himla trött oxå, så vi får väl se om hon kanske kan sova lite tidigare idag istället för 2-3 som hon somnat tidigare dagar 😀 Natti natti.

ciao

 

Leave a Reply

