My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Onsdag 17/12/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 14:16

Jahapp, onsdag idag och jag fick faktiskt sova helt okej inatt. Vinga låg å snuttade och sov/vaknade av och till från 21 till 02. Sen sov hon till 07 och då vaknade även Liv å Tristan så då gick vi upp allihopa. Idag blev det inge dagis för barnen eftersom Tristan var så himla knasig i magen hela dagen igår å dessutom hade feber i går kväll. Och Liv ville vara hemma och mysa med lillasyster så hon fick vara hemma hon oxå.

Känner mig lite seg dock eftersom man inte sov så många timmar mellan måndag å tisdag men va fasiken. De kunde ha varit värre. =) Barnmorskorskan å sköterskan såg helt chockade ut när dom kom in till oss när Vinga var typ 5 timmar och jag redan hade mina egna kläder på mig å var uppe å knatade osv. Men ja menar, seriöst, Hur mysigt är det att ha på sig sjukhus rocken? hehe. Jag tycker det är så mycket skönare att byta till egna underkläder å mjukisbyxor osv. istället för nättrosor så man känner sig som en kassler 😛

Idag har vi mest tagit det lugnt och bara gjort “hushålls sysslor” typ diskat, dammsugit å tvättat lite. Sen var vi iof iväg till affärn en sväng och skulle ha gått till bibloteket oxå för att kopiera lite papper men dom hade inte öppet så vi får kila dit lite senare.

Nehepp, nu ska jag fika lite med mannen å Liv. Dom yngsta korvarna ligger å sover för tillfället hehe.

Tack förresten till min älskade mamma som körde hit klockan 2 mitt i natten för att hämta Liv å Trstan när det var dags för förlossningen. Du är underbar helt enkelt och ställer alltid upp. Många pussar å kramar.

 

One Response to “Onsdag”

  1. Susanne Says:

    Pussar och kramar till er också! Mamsen


Leave a Reply

