My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag.. 15/12/2008

Filed under: Barnen,Graviditet,Mina dagar — zeraa @ 19:21

Ja, idag är det ännu en måndag, lämnade barnen på dagis och åkte sen en sväng till skärholmen, handlade lite mjölk å juice å hade det mest lugn å ro, sen till mvc å kollade hur allt är med bebisen. Och som vanligt var alla värden prima och jag börjar tycka att lilltjejjen har det lite för bra i magen. Fick iaf en tid för ul-kontroll om det nu skulle bli så att jag går över tiden. Det är ju 2 veckor kvar tills dess men ändå. Jag hoppas att hon vill komma ut innan..

På eftermiddagen så var jag iväg till skärholmen igen å fixade hjulet till vagnen och sår även till att köpa hem det vi hade missat till middagen eftersom det var någon som hade lagt en beställning på hemmagjorda kycklingburgare hehe =)

Kvällen har gått åt till att diska, städa, röja efter dom två virvelvindarna liv och tristan samt bad.

Imorgon är det väl full rulle igen, på förmiddagen ska vi till citygross jag å älskling å köpa blöjor å välling å sen ska vi in på stora leksaksaffärn å se om vi hittar nått kul, sen tar vi väl en fika innan vi åker å hämtar barnen på dagis. På eftermiddagen så kommer förmodligen titti hit med barnen. Då får dom härja runt lite. De blir nog bra.

Nehepp, nu ska jag lägga liv och sen blir det lite te och sunes jul 😛 natti och ciao!

 

2 Responses to “Måndag..”

  1. Titti Says:

    hihi ändrade planer för er nu har ni eran lilla tjej att mysa med. Åter igen grattis får komma och busa med er en annan dag =) kramkram

  2. Pär Says:

    Full rulle blev det minsann! Grattis till er allihop 🙂


Leave a Reply

