My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Kärlek, Vänskap 10/12/2008

Filed under: vänner — zeraa @ 19:13

~¨ She´s the greatest love I´ve ever had ¨~

Det finns nog ingen människa som står mig så nära och som är så viktig för mig som hon. Vi har inget blodsband som binder oss men ack så mycket annat. När jag ser henne le så blir jag alldeles varm i kroppen och när hon mår dåligt så lider jag med henne. Hur ska jag någonsin kunna förklara för henne och för er på vilket sätt hon berikar mitt liv och på vilket sätt hon får mitt hjärta att skutta lite extra. Jag har inte ens sett henne på 2 år och ändå känns allt som förr om inte bättre. Vi har vuxit båda två och vi har gått igenom mycket, både var för sig och tillsammans. Jag har lärt mig att ingen är perfekt, inte ens våran vänskap är det. Men det har ingen betydelse. Det viktiga är vad jag känner i kropp och själ.
Jag älskar dig N. Du får mig att känna mig stark.

 

One Response to “Kärlek, Vänskap”

  1. Anna Says:

    “Vänskap
    är ingenting man får
    den blir till som en gåva
    att vårda som ett smycke
    ovärderligt.

    Vänskap
    är trygghet,
    omtanke när dagen blir svår
    ger ro i oro,
    tänder ljus i mörker.

    Vänskap
    kräver inte
    den ges frivilligt
    utan baktankar
    giv din vänskap som gåva
    och du finner glädjen”

    B, älskar dig.


Leave a comment