My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Long time no…. ja ni vet 03/12/2008

Filed under: Barnen,Graviditet,Mina dagar — zeraa @ 13:09

Har inte direkt varit så motiverad till att uppdatera bloggen tyvärr. Ja som ni säkert förstår så är lillskruttan kvar i magen. Men har jag tur så kommer hon snart. Var iaf på MVC idag och alla värden var prima, är i vecka 37+4 nu.
Järn: 144
Blodsocker 4,1
fosterljud: 136
SF-mått: 34
Vikt: +9kilo

Hon hade iaf sjunkigt så pass lågt ner att bm inte ens kunde känna huvudet på ena sidan och bara ytte, pytte lite på andra sidan. Hon chansade på att det var ganska nära nu. Så please håll era små söta tummar för att jag får föda barn innan helgen =)

Annars ska jag väl tvätta runt halv 3 idag, skulle ju vara skönt att få all tvätt klar innan helg å allt. Sen ska jag väl städa av lite här hemma oxå, börjar bli lite skräpigt på golven haha.

Nehepp, om jag skulle ta och ta tag i den där dammsugningen. =)

Ciao

 

Leave a Reply

