My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Film.. 03/12/2008

Filed under: Mina dagar — zeraa @ 23:57

Japp, tittade faktiskt på den “beryktade” Da Vinci Koden ikväll, jaja jag vet att alla redan har sett den för hundra år sen men det har lixom inte blivit av att jag sett den. Hur som helst så måste jag säga att det var en jäkligt bra film och sjukt genomtänkt. Hade förberett mig på att ligga och “slökolla” på den men insåg att jag faktiskt var helt fast i filmen och tyckte att den var riktigt spännande. Men seriöst, ni som sett den, nog fan har Silas förbannat äckliga ögon? Well, sevärd Indeed. Hade tänkt lägga mig och titta på PolarExpressen oxå eftersom jag älskar den filmen men jag orkar faktiskt inte utan tänker gå å lägga mig istället. =) Det får helt enkelt bli imorgon eller så.

Förresten så blev det städat ordentligt här hemma idag, såg till att både dammtorka överallt å sen dammsuga, däremot så pallade jag faktiskt inte att torka golven så det får bli imorgon. Men jag tvättade iaf idag =) Ja och så gjorde jag hemmagjorda köttbullar till middag med hemmagjort potatismos och både Liv och Tristan åt dubbla portioner hahah. Hemlagat är bäst helt enkelt!

Nehepp, nu ska jag lägga mig i sängen å läsa några rader innan jag somnar. Ha de toppen

Ciao!

 

3 Responses to “Film..”

  1. Titti Says:

    Haha tycket det va den segaste filmen på länge 😉

  2. Pär Says:

    Paul Bettany, som spelar Silas, använde ju linser fast det kanske du såg 🙂 Han har för övrigt en son som heter Stellan, döpt efter svenske Stellan Skarsgård. Där lärde du dig nåt nytt kanske!
    Nämen, har du läst boken? Den är mycket bättre än filmen, jag tyckte filmen kändes lite för rushad, det fanns ingen tid över till eftertanke kände jag. Men de håller på och spelar in en uppföljare, Angels & Demons.

  3. Linda Says:

    svar på kommentar:Anledningen att jag inte ville till arbetsförmedlingen va för att jag inte gilla min handläggare, annars hade jag mycket väl kunnat vara där varje dag o sökt jobb..


Leave a Reply

