My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lördag… 22/11/2008

Filed under: Barnen,Graviditet,Mina dagar,Sjukdom — zeraa @ 07:56

Ja idag är det lördag och jag har slarvat emd att skriva på hela veckan… Här hemma har alla utom jag varit sjuka i en blandning av förkylning, feber å magsjuka. Jippie, eller inte alls. Men jag är glad att jag inte blivit smittad själv. =)

Satt och funderade lite på allt som har med förlossningen å göra och insåg att jag är i vecka 37 idag. Det har gått fort nu på slutet tycker jag och samtidigt som jag känner mig lite nervös inför förlossinngen så känner jag mig ändå redo och lugn, hmm svårt att förklara. Jag är inte nervös för smärtan och förlossningen i sig utan för de faktumet att det faktiskt kan bli komplikationer, jag vill inte behöva snittas eller behöva ha sugklocka osv osv. Nu har jag ju sluppit 2 gånger innan så jag håller tummarna för att det går prima även denna gång.

Idag blir det en lugn dag skulle jag tro, varken Thomas eller Tristan var speciellt pigga igår, men jag och Liv ska nog ut en sväng i snön iaf 😀 Skulle behöva nya lampor till en utav ljusstakarna. Det snöar =) Och jag känner mig lite som ett barn faktiskt, jag blir lite gladare när det snöar måste jag erkänna =)

Nehepp, nu ska jag gå å koka lite gröt till frukost.

ciao

 

Leave a Reply

