My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Den bästa av de alla 10/11/2008

Filed under: vänner — zeraa @ 17:02

Mitt hjärta blöder verkligen idag… det gör ont och jag vill bara skrika rätt ut. Den finaste människan jag känner lider och mår fruktansvärt dåligt och jag kan inte göra någonting. Jag kan inte ändra på situationen hur mycket jag än vill utan kan bara “finnas” där och gång på gång viska stilla hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Du får aldrig ge upp vännen, för utan dig känner jag mig tom. Att du åter igen kom in i mitt liv betyder så fruktansvärt mycket för mig, ord är onödiga för jag tror att du vet hur jag känner. Jag inbillar mig att mina känslor även är dina.

Mycket ska man gå igenom som vänner och ingen kan väl säga att vi har haft en lätt väg att gå i vår vännskap, men trots diverse missöden så har vi hittat tillbaka till varandra.  Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig varje dag och att jag önskar att jag kunde ta all din sorg och göra allt bra igen.  Du är den bästa av de alla! Glöm aldrig de.

*kramar*

 

3 Responses to “Den bästa av de alla”

  1. Lisa Says:

    Va fint skriver =) Ja vänner är verkligen det bästa man kan ha! Jag hoppas också att vi får en härlig semester =) Bestvivlar inte det! Förlåt med för hundrade gången måste jag be om lösen igen till de privata inläggen, sparade det på skrivbordet sist men råkade ta bort det! Ta hand om dig! Kramar

  2. Susanne Says:

    Ja inte vet jag… emn massor med kramar!!

  3. Anna Says:

    Älskar dig Emma, det vet du.
    Jag….kommer att klara detta, så länge jag har min bästa vän vid min sida.


Leave a Reply

