My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Hmm, Inskolning å sånt 04/11/2008

Filed under: Mina dagar — zeraa @ 16:58

usch, det blev en sjukt konstig dag… eller eftermiddag skulle jag väl säga egentligen. Dom ringde från dagis och sa att både Liv och Tristan kan börja på måndag… hur sjukt är inte de då? Vi har varit inställda på att inte få nån plats fören i januari så vi blev lite smått chockade. Jaha, nu är det alltså dags att börja märka kläder å skor. Nya regnkläder till  Liv eftersom hennes var urväxta osv osv. Shit! jag vet inte hur man gör när barn ska börja på dagis, jag känner mig helt lost! Hjälpa mig med tips nån? vad behöver man ha med dit?????

Har egentligen en massa att skriva om men de får bli efter mat å läggning av barn. Just nu har jag faktiskt inte tid.

Ciao

 

2 Responses to “Hmm, Inskolning å sånt”

  1. flikkanzombie Says:

    Tips va? 🙂
    varsin uppsätting galon, varsina par stövlar, ombyteskläder..typ slit- och slängkläder (två tröjor, två byxor, två strumpor och två par strumpbyxor) raggsockor kan vara bra att ha där och blöjor beror ju på hur erat dagis är, vårat dagis håller med blöjor själv så vi behöver aldrig köpa dit.
    Det var väl allt jag kunde komma på just nu, hoppas att det hjälpte iaf lite.

    *kramar*

  2. Lisa Says:

    Tyvärr kan jag inte komma med tips men däremot kan jag önska lycka till 🙂 Det kommer gå super bra! Kramar


Leave a Reply

