My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag…På riktigt 03/11/2008

Filed under: Mina dagar — zeraa @ 22:13

Ja idag är det måndag på riktigt och inget jag bara har fått för mig hahaha.

På morgonen så tig vi bussen till Skärholmen å köpte blöjor. Egentligen skulle jag ha åkt själv å medans barnen och Thomas gick till öppna förskolan men dom följde med istället. =) Efter skärholmen så gick vi tillsammans till öf. Det var lite segt där idag, fast å andra sidan så var vi inte sådär jätte motiverade heller ås det spelar inte så stor roll hehe. Efter öf å lunch å Tristans sömn så har vi haft tvättstugan. Skönt att ha det gjort måste jag säga.

Nehepp, blir bara ett snabt inlägg idag, är inte så motiverad till att skriva ett långt inlägg idag… får bli imorgon eller så. Förmodligen så kommer mamma och mina älskade bröder hem till oss i morgon och fikar lite. Ska nog baka en äppelpaj då och bjuda dom på.

Och nu ska jag fokusera mig på min kära kusin som faktiskt behöver mig just nu, ciao!!

 

One Response to “Måndag…På riktigt”

  1. Susanne Says:

    vilken kusin?? Puss mamma


Leave a Reply

