My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Fredag indeed! 31/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 18:50

Varför snöar det hos alla för? Här har det regnat heela dagen, usch. När vi vaknade så hade vi ingen aning om vad vi skulle göra… pratade en stund med Titti och dom skulle möblera om hemma. Då slog det mig att vi kanske skulle göra det vi oxå. Vi har ju pratat om att byta rum med ungarna länge nu men det har inte blivit av pga Livs jävla säng haha. En “vånings säng” men modell mindre och vi har fasat för att skruva isär hela för att sedan skruva ihop den. för den går inte genom dörren på något sätt, möjligtvis om man sågade den i två delar först och det vore ju bra att slippa. Jaja, hur som helst så funderade vi lite på om vi hade ork å göra de, och thomas var helt på. Så vi körde igång. Och jag lovar dig att vi ville nog slå ihjäl varandra och barnen både en och sju gånger under dagens lopp. Och som sagt, den där sängen…Fy fasiken. Jag lovar er att om vi någonsin ska flytta härifrån och den där sängen finns kvar så slänger jag ut den och köper en ny, för aldrig att jag skruvar isär den igen om jag vet att skiten ska ihop.

Men men, nu är det iaf klart och det blev super bra. Jag är nöjd och barnen är nöjda, ja och thomas blev himla nöjd han me.

Just nu väntar vi på att middagen ska bli klar, står en mackaronilåda i ugnen. Ja och så måste thomas komma hem först oxå, han kutade iväg och skulle köpa mjölk i regnet. Duktiga snälla älskling.

Vill skicka en liten kramis till min underbara mamma som tyvärr förlorade en arbetskamrat i cancer igår. =/ kramar i mängder.

Jahapp, blev ett litet avbrott i skrivningen eftersom mannen kom hem och middagen skulle ätas. Barnen är redan jätte trötta, men ännu är det lite tidigt att sova, ingen idé att låta dom sova före 19.30, hehe då vaknar dom vid 6 eller nått hahaha. Ikväll ska jag och thomas bara mysa, kolla på någon film. Helt perfa och perfekt för en fredag. Vi har varit lite dåliga på att vara sociala med varandra den senaste tiden, men de får vi ta igen nu. =)

Nehepp, jag ska nog ta och sätta på en kopp te och sätta mig i soffan med barnen å mysa lite innan det är dags att sova. Vi får väl se hur det funkar med Tristan i en egen vanlig säng förresten. Vi tog ju bort spjälsängen idag.

Ciao på er!

 

One Response to “Fredag indeed!”

  1. kupala Says:

    Men gummsan jag kom ju fram till igår att det faktiskt va snöblandat regn på kvällen =) ETT steg närmre i alla fall right? =) Puss


Leave a Reply

