My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Torsdag! 30/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 18:41

Ja nu kommer det en liten uppdatering igen =D Igår orkade jag faktiskt inte skriva något.. men vi var ute å knatade till skärholmen igår morse och handlade lite frukt å grönsaker å så köpte vi vinterskor till Liv så nu är båda barnen klara när det gäller kläder och skor…. Vintern kan komma! =)  Ja, vad gjorde vi mer? Liv och Tristan grejjade en massa i rummet och sen på kvällen så lagade vi canneloni fyllda med spenat, riccotta och vitlök. Mumsigt som tusan faktiskt. =)

Idag var vi iväg till Öf en stund och Liv å Tristan fick “Leka av sig” en stund. Vi stannade inte så jätte länge eftersom både jag och Tristan var helt slut hehe. Eftermiddagen har varit sjukt lugn och vissa gånger tråkig faktiskt, har inte funnits så mycket att göra alls. Det har regnat och varit skitväder och så. Thomas och Liv har iaf bakat bröd. Blev “mörkt” den här gången så nu är frysen full med bröd igen. Just nu så flyger barnen runt på en varsin bil å jagar varandra och jag sitter å tittar lite på nyheterna för en gångs skull.
Ska väl ta mig i kragen å diska av efter middagen och kanske slänga barnen i ett bad så dom är lite sysselsatta en stund till.

Vet ni, det har snöat på flera ställen i sverige idag… asså, varför bor inte jag där det snöar? Jag som tycker om vintern och snön. Men nej.. emma ska bo i skit stockholm och här blir det aldrig vinter… usch. Take me away demit! Umeå kanske 😛

