My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Jag har den bästa, Ni får slåss om resten! 24/10/2008

Filed under: vänner — zeraa @ 20:40

Idag fick jag världens finaste sak. Jag öppnade mitt paket som jag visste innehöll en bärsjal från underbaraste Nanna. Vad jag inte visste var att det skulle ligga ett kuvert i paketet. När jag läste dom orden hon hade skrivit till mig så blev jag alldeles varm i kroppen och när jag sedan öppnade kuvertet så började jag gråta. Storgråta verkligen.. Denna fina hade hon köpt åt mig. Du är guld värd vännen! Och som överskriften säger, Jag har den bästa vännen man kan ha, ni andra får slåss om resten!


 

3 Responses to “Jag har den bästa, Ni får slåss om resten!”

  1. Susanne Says:

    Nej då inte slutat alls 😉 Vilken fin ängel!! Kramis

  2. Lisa Says:

    Åh va fin 🙂 Ja de få vännerna man har, ska behandlas som guldkorn 🙂 Hoppas att ni haft en trevlig lördag! Kramar

  3. kupala Says:

    Massa fint smycke, hon e söt hon =)


Leave a Reply

