My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Torsdag. 23/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 18:25

Lugn å ro idag. Älskling kom hem vid 8 i morse ca 15 minuter efter att vi hade vaknat. =) Då käkade vi frukost och sen slängde jag honom i säng. Efter att vi hade gjort oss i ordning och diskat efter frukosten så gick vi iväg till öppna förskolan och tillbringade hela förmiddagen där. Var riktigt mysigt trots att Tristan var lite grinig av och till för att han inte fick klättra på stolarna och bordet. När vi kom hem så käkade vi lunch och Tristan fick hoppa i säng en stund eftersom han va skittrött. Vid två ungefär så väckte Liv sin käre far som var lite seg men ändå ville gå upp. Tristan sov väl till halv tre kanske. Eftermiddagen gick åt till mys och barnen lekte med sin pappa i rummet en del. Till middag blev det kycklinggryta med kokosmjölk chili å vitlök och sen ris till de, var toppen gott faktiskt. Nu har thomas ganska precis åkt iväg tigen till jobbet och jag å barnen tittar på bolibompa. Sen blir det lite bad och efter de så blir det välling å borsta tänderna å sen sova. Liv får nog sova inne i min å thomas säng i natt. Känner att det är värt de då det endå inte blir trångt nu när jag har sängen själv plus att jag har sjukt ont i huvudet och de skulle underlätta läggningen ganska rejält och jag kan få sova tidigare.

Imorgon ska vi vara på öf på förmiddagen och på eftermiddagen så ska vi till skhlm en stund. Ska kolla lite i affärer och så ska vi in å prata lite med dom på guldsmeden. Men men, nu ska jag slänga ner lite barn i badet, sen blir det pyjamas å allt sånt. Och jag ska SOOOVA tidigt!.

Natti

