My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Onsdag…tidigt 22/10/2008

Filed under: Barnen,Graviditet,Mina dagar — zeraa @ 07:35

Nu är det äntligen dags för en liten uppdatering igen, har varit lite seg på de ett par dagar nu, men men.
Måndag och tisdag har varit okej dagar med besök till öppna förskolan och lite lek med familjen stjärnlöf, och vi har även varit hemma hos min kära mor och blivit bjudna på middag och ungarna har lekt en hel del. Idag har jag faktiskt inte någon aning om vad vi ska göra. Thomas jobbar i natt iaf så han kommer åka hemifrån vid 18 ungefär. Men det är ju långt kvar. =)

Ska iaf tvätta lite och städa av här hemma. Typ dammsuga å torka golven, sen blir det väl en massa plock å sånt också. Men sen då? hehe. vad ska man hitta på?

Igår var jag till MVC iaf.Är inne i vecka 32 nu ju, fort går det. Värdena låg prima som tur va och det är ju alltid skönt. tog inget socker och järn dock men blodtrycket var bra och lillbebisens hjärtljud låg runt 140. Mitt blodtryck låg lite högre än vad det brukar men dock fortfarande inom gränserna för vad som är “bra” Men det var tydligen inte så konstigt nu när jag varit sjuk så länge och är fortfarande. Juste vi mätte magen å kände på bebisen oxå. SF måttet låg på 31 den här gången, så för en gångs skull så ligger jag inte flera centimeter över hehe. Liten bebis hade iaf sjunkit ner rejält redan nu och det hade jag ju nästan förstått eftersom det har tryck så sjukt mycket neråt senaste tiden och även “skavt” eller hur man ska förklara det. Hon tyckte faktiskt att det kändes som om liten var fixerad oxå, men hon kunde inte lova till 100% utan bara till 99% hahaha. ganska säker ändå med andra ord. nästa gång jag ska dit är om 3 veckor. Då är jag alltså i vecka 35, shit va fort det går. Helt galet. Snart har vi en liten bebis här! Jag chansar på att hon kommer runt den 10:e – 14:e december. Vad tror ni? Bf är alltså 19:e men med tanke på att jag inte gått över förut så hoppas jag att jag slipper nu oxå haha.

Nehepp nu ska jag sätta igång å fixa lite frukost å så innan jag ska plocka lite.

Ciao!

 

One Response to “Onsdag…tidigt”

  1. Lisa Says:

    Jag gissar på att lillskrutten kommer den 13:e på Lucia alltså 🙂 Vore ju coolt :p Kramar


Leave a Reply

