My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

OMG! fortfarande onsdag! 22/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 14:26

Helt galen dag har det varit idag, och den är inte ens slut ännu. Hela förmiddagen gick åt till storstädning och tvättning. Har dammtorkat, rensat förrådet, damsugit, torkat golv å plockat å gud vet allt. Thomas dammsög till och med fläktarna och alla soffkuddar. Helt galet skönt att ha det gjort, golvena var ganska skitiga måste jag säga.  Sen käkade vi rester till lunch (var en massa taco-paj kvar sedan igår när vi bjöd titti och barnen på middag) Tristan har sovit en stund och Liv gick iväg med Thomas en sväng till affären och köpte lite jäst, och när dom kom tillbaka så slängde vi ihop en bulldeg som ligger på jäsning nu. Så snart ska vi baka ut lite bullar. Det brukar dom tycka är roligt våra små monster.  Fast först ska jag sitta kvar här i soffan en stund å bara dö… är sjukt jävla trött nu. hehe. Ikväll när barnen somnat så ska jag ta det sjukt lugnt. Helt i lugn å ro, alldeles själv. Mys!

Får se om det kommer nån uppdatering senare ikväll, beror på hur pigg jag är eller om jag somnar vid 21 eller nått 😛 haha.

Ciao

 

2 Responses to “OMG! fortfarande onsdag!”

  1. Lisa Says:

    Oj va duktig du är, var från du din energi ifrån? Jag blir så seg nu när det är höst, men faktiskt nu när jag promenerar varje dag så märker jag redan lite skillnad 🙂 Åh va gött med Bullar, vi bakade här om dagen, bullar är alltid gott nu till hösten 🙂 Kramar

  2. flikkanzombie Says:

    Va mysigt med bullbak 🙂 tänk när ungarna har somnat och du sitter där med din kopp te och med en nybakt bulle vad du kan känna dig stolt över dig själv som har gjort så himla mycket.
    Tänker på dig vännen *kramar*


Leave a Reply

