My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Natti 22/10/2008

Filed under: Mina dagar — zeraa @ 21:27

Kvällen har varit jätte lugn, barnen sov vid 20. Och innan dess hade vi hunnit med att leka lite, diska efter maten, plocka undan lite, titta på bolibompa och borsta tänderna och sätta på pyjamas. Helt okej med andra ord. Efter att barnen somnade så satte jag mig i soffan med en nybakt bulle och en stor kopp te och bara tog det lugnt, slö tittade lite på roomservice gjorde jag oxå. Och nu sitter jag och kollar lite på ghost ship, fast jag ska nog ta lite nässpray å en panodil å hoppa i säng i stället. Är galet trött efter all städning å bakning idag. Synd att det är party i magen bara =) men liten brukar lugna ner sig när jag väl lagt mig i sängen =) Fast det blir konstigt att gå och lägga sig idag, var länge sen jag sov utan thomas jue. Han jobbar ju natt nu i ett par dagar. Ganska skönt iof men dock tomt. Älskade man. Snart har vi varit gifta i 1½ månad, och ändå så känns det så mycket längre. Det känns så naturligt och så självklart på nått sätt. Fan vad jag älskar honom.

Nej, sängen kallar. Natti på er.

Ciao

 

Leave a Reply

