My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Söndag… 19/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 15:07

Alltså, seriöst, hur jävla länge ska man behöva dras med en bihåleinflammation. Jag är så sjukt trött på att ha ont i huvudet och i bihålorna, snyta sig konstant utan att det blir bättre och inte kunna göra ett jävla skit eftersom jag inte får käka mera penicillin. BAJS rent ut sag!

Igår hade var vi ute på en liten promenad på förmiddagen och på eftermiddagen fick vi lite fika besök av Stefan, Titti, Zaga, Wega och Zakk. Alltid lika trevligt trots att vi alla nog var lite småslöa. Kvällen blev lugn, vi käkade lite mexicanagryta till middag och sen var det dags för lördagsgodis. Liv fick välja själv om vi skulle gå å köpa godis eller om hon hellre ville ha en ask med russin och lite glass. Och hon tog sitt russinpaket och satte sig väntade på glassen och sa -de här är lördagsgodis! Såklart så fick det bli så, så inget godis köptes faktiskt igår. När barnen somnat så blev det lite mys i soffan m lite popcorn. Mysigt, jovisst.

Idag har jag bara tagit det lugnt, Jag har iaf kommit mig för att lägga upp lite bilder på bdb så ni som brukar kolla där har lite nytt att se. Till lunch så gjorde jag faktiskt raggmunk. Var gott och det är ju inte så ofta man äter det heller. Efter lunch när Tristan sov så gick Liv och pappa ut på en promenad. Så det blir väl lite flera bilder ikväll om jag orkar. Nehepp, nu ska jag fortsätta vila och förbanna min bihåleinflammation!!

Ciao

