My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lissen i ögat 17/10/2008

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 20:27

Jag vill bli frisk nu, just nu orkar jag inte en enda motgång. Strul med fsk, strul på thomas jobb där dom ändrat om hans schema vilket betyder mycket mindre pengar till oss, extra räkningar osv osv,  Jag orkar seriöst inte mer. Kan inte nån bara skänka mig en massa pengar så jag kan betala allt å sen flytta ut i skogen.

Nu ska jag sova. Natti

 

2 Responses to “Lissen i ögat”

  1. flikkanzombie Says:

    *kramar om länge*
    vi kan trösta varandra?

  2. zeraa Says:

    ja det tycker jag *krama länge*


Leave a Reply

