My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Onsdag 15/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar,vänner — zeraa @ 20:20

Lång dag…. Snabb uppdate.

Idag har det varit en lång dag, inte tråkig utan bara de att man har hunnit hur mycket som helst. Uppe med tuppen och käkade frukost. Sen Fixade jag lite på datorn (försäkringskassan och nytt bankid med rätt namn)

Efter allt fix å pill hemma så knatade vi till bussen och åkte till Citygross. Vi storhandlade en massa. Så nu har vi frysen full med mat å barnen har en massa blöjor och våtisar. Fino fino. Sen käkade vi faktiskt på mc donnalds eftersom klockan hann bli så mycket. Liv åt mer än vanligt iaf, en hel nuggets haha (hon är inget fan av mc och det gör mig faktiskt ingenting för jag tycker inte heller att det är någe vidare, men pappa skulle nog gärna äta där oftare än vad vi gör :P)
Ja juste vi kilade in på apoteket oxå och köpte nässpray å alvedon.

Sen bussen hem igen å plocka in i skåpen å diska allt å plocka i ordning lite. Sen på eftermiddagen kom Stefan å Titti med sina små och vi käkade middag tillsammans. Full rulle var det och ungarna var nog på sina värsta bråk och trotshumör hehe. sötnosarna då. När dom gått hem vid 19 så var det pyjamasdags å tandborstning å välling. Tristan somnade så fort jag la honom i sängen och Liv somnade redan i knät hos sin pappa, mammas älsklingar var trötta idag =)

Förresten, är det någon som har några tips på hur man “rensar” sina bihålor… jag har fått ont i mina bihålor igen och kan inte böja mig ner utan att huvudet exploderar. Jag har missbrukat nässpray idag och lär väl fortsätta med de imorgon. Sen blir det ett par panodil och sen sängen. Har svårt att tro att läkaren vill att jag ska gå på ytterligare en penicillin kur eftersom det bara var 1 vecka sen jag avslutade den förra. Jävla graviditet å förstöra mina bihålor!!!! Det gör ONT!

Egentligen vill jag bara ligga å mysa i soffan med älsk och titta på nån bra film, men för det första så går det ingen bra film och för det andra så är jag sjukt trött och har galet tryck i bihålorna så det lär nog bli sängen väldigt snart trots att klockan bara är 20.20

Hmm, nej de får fasiken bli sängen och en bok några minuter tills jag tröttnar och somnar istället. Natti på er.

Ciao

 

2 Responses to “Onsdag”

  1. downthesun Says:

    Jag kanske har helt fel gällande vad du gillar för film, men jag chansar och skickar över några tips:

    Gabriel – Om ärkeänglar, både goda och onda, som kickar varandras ass när jorden har förvandlats till skärselden (http://www.imdb.com/title/tt0857376/)

    Equilibrium – En framtidsfilm i en värld där det är olagligt att ha känslor, actionscenerna är orgasmiska! (http://www.imdb.com/title/tt0238380/)

    V For Vendetta – Komplicerad serietidningsaction skriven av Matrix-killarna (http://www.imdb.com/title/tt0434409/)

    Children of Men – Ett måste om ni inte sett den, framtidsvision där människan inte längre kan få barn (http://www.imdb.com/title/tt0206634/)

    Hoppas något är något att ha. Det här är en ovana jag har, jag måste tipsa om sånt här. Så tyck inte jag är dryg, jag gör det enbart för min egen skull 😛

  2. Lisa Says:

    Oj inte kul att ha så ont i bihålerna, ett tips (som efterfrågat); Jag vet inte riktigt vad den heter med den används mycket av människor som har besvär med bihåorna, typ en näs vatten kanna =/ Du häller i vatten i kannan, och häller i näsan på nå konstigt vänster..Fick sj tips om det men jag provade tyvärr aldrig! Har dock hört toppenbetyg om produkten!! Kramar


Leave a Reply

