My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Onsdag? 08/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 09:14

Ingen vidare start på dagen idag, Liv vaknade 4 i natt och låg å vände å vred på sig å “vägrade” att somna om. Jag försökte med de mesta men inget funkade. Till slut så tog jag mitt täcke å mina kuddar och Liv och hon fick gå in och lägga sig i sin egen säng igen och jag la mig i sängen under. Jag slummrade nog till några minuter lite då och då. Vid halv sex fick hon nässpray eftersom hon gnällde på att hon var snorig å jag tänkte att yes nu kanske hon somnar en stund, hah eller inte =/ När hon fortfarande inte hade somnat vid halv 7 så fick hon komma ner och lägga sig bredvid mig istället och då var hon kokhet helt plötsligt så i med alvedon och så drack hon en mugg med kallt vatten och sen somnade vi båda två och sov till kvart i 8 iaf.  Samtidigt som det är jobbigt och jag verkligen skulle vilja sova lite så tycker jag så synd om lillstumpan för att hon aldrig blir frisk. Det är inte ofta vi är sjuka här hemma men nu har dom här förkylningar/feber osv bara gått runt runt och vi blir aldrig av med skiten.

Så idag antar jag att det blir att bara vara hemma, för nu ska vi fan bli friska. Jag orkar inte med allt de här med förkylning längre hehe. Har absolut noll krafter kvar idag. En kort sväng å hämta ut Livs overall och sen en snabbis förbi affärn å köpa mjölk å juice sen hem å vila.

Ciao!

 

Leave a Reply

