My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lägligt? 08/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 15:18

Visst infaller allt jäkligt lägligt ibland? Ja menar, thomas har varit sjuksriven nu i två veckor och barnen har sovit mer eller mindre bra iaf senaste veckan. Men idag, första dagen på länge han ska jobba, ja då av alla dagar vaknar liv mitt i natten så att jag inte har kunnat sova sedan 4 i natt, eller jo, nu ljög jag, jag somnade faktiskt en halv timma – timma mellan halv sju och halv åtta. men de skrev jag ju tidigare.

Och för att gnälla lite till så är vi alla sjukt snoriga fortfarande och livs feber håller i sig. Jag har sjukt ont i huvudet oxå. mitt huvud fungerar inte om jag inte sover på natten och sen att jag dessutom somnade 1 timma mitt på dagen när barnen sov gjorde inte huvudvärken mindre direkt.

Det är långt till 20 ikväll. Ibland önskar jag att jag hade en karl som jobbade 8-17 varje dag och inte 7-19 eller 8-21 osv osv. Galet jobbigt ibland, men mest så här när man är sjuk. Just nu vill jag bara ha friska, icke gnälliga barn, ja och gärna må bra själv oxå.

I vilket fall som helst så gick vi å hämtade Livs overall som ju självklart va lite stor, så vi får väl se.

Nej nu ska jag gå å gömma mig tror jag, barnen har inte gjort nått annat än gråtit senaste timmarna känns det som. =/ ciao

 

One Response to “Lägligt?”

  1. kupala Says:

    Stackars zera =( Puss på dig gumman.. :-*


Leave a Reply

