My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Full rulle! 07/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar,vänner — zeraa @ 20:16

Japp kvällen har haft innehåll av en massa röj. Efter middagen så kom ju som sagt Titti hit med sina tre raringar å vips så har man 5 barn som härjar. =) Barnen verkade ha det toppen skojjigt. VI fikade lite, å Zakk passade på att gräva lite i kattlådan hahahah.

Ja, nu sover iaf Tristan och Thomas sitter inne hos Liv. Får hoppas att lillfian somnar snart. Well,

Ja juste när det förresten gäller det privata inlägget som jag skrev tidigare så, döpte jag det till privat för att jag skrev det för mig själv. Kommer i fortsättningen att skriva mina privata inlägg i en separat blogg. Så slipper ni tro att jag inte vill ge ut lösen till er osv. Om det kommer några få enstaka låsta inlägg här i fortsättningen så kommer ni såklart kunna använda det lösenordet jag har haft hela tiden.

Nej, nu blir det lite Te å en bok, och en “sova tidigt kväll”

ciao

 

One Response to “Full rulle!”

  1. Lisa Says:

    Hej Vännen, låter som en kul dag, se 5 ungar leka och busa, det är inte illa det 😉 Duuu, jag har tappat bort ditt lösen till de privata inläggen, kan man få det igen? *blink blink* Kram


Leave a Reply

